.:: WYCIECZKA KLASY II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO ::.

„Z bunkra do zamku”

Od 2-7 września odbyła się niezapomniana wycieczka klasy II LO do Polanicy Zdrój i okolic. Naszymi opiekunami byli: p. A.Frankowska, p. J.Owsianny i p. M.Podsiadło. O godzinie pierwszej nad ranem wszyscy musieliśmy stawić się na PKP w Inowrocławiu. Po sześciu godzinach podróży w końcu znaleźliśmy się w Polanicy. Tam czekał na nas autokar, który zawiózł nas do ośrodka. Gdy go zobaczyliśmy, bardzo się zdziwiliśmy. Wyglądał jak „bunkier” . Zimna woda, brak ogrzewania i wszędzie zapach męskiego dezodorantu. Niektórzy nawet się popłakali! Na szczęście pani Alina szybko zadziałała i wieczorem przenieśliśmy się do „zamku”. Zastaliśmy tam komfortowe warunki i wszyscy byli zadowoleni.

Każdego dnia wędrowaliśmy z przewodnikiem szlakami turystycznymi Gór Stołowych i Bystrzyckich. Niektórzy z nas po raz pierwszy widzieli góry. Najbardziej spodobała nam się huta szkła, góra Szczytnik, schronisko „Pod Muflonem” i „diabelski stok”. Po całodniowej wędrówce nie mogliśmy spojrzeć na schody i górki. Wszyscy byliśmy wykończeni. Do Żnina wróciliśmy z mocnym postanowieniem powtórnego odwiedzenia gór. Wszystkim klasom polecamy takie wspólne wyjazdy. Wiemy, że to kosztuje, ale taka wycieczka dla wielu może być jedyną okazją zobaczenia czegoś więcej niż nasze Pałuki. A poza tym, to fantastyczna przygoda!